1-Wat zijn de levertijden?

Leverbaar binnen 2 werkdag

Maandag t/m vrijdag: Voor 22:00 uur besteld, over 2 werkdagen in huis (PostNL levert ook op zaterdag)
Zaterdag: Voor 17:00 uur besteld, dinsdag in huis (zondaglevering mogelijk in Nederland)
Zondag:    Voor 17:00 uur besteld, dinsdag in huis

Tijdens het afrekenen ziet u een geschat tijdvak waarin de bezorging plaatsvindt. Dit tijdvak is een indicatie vanuit onze partner PostNL. De genoemde tijden zijn onder voorbehoud. Heeft u zelf gekozen voor aflevering op een andere dag, dan ontvangt u uw bestelling op de door u gekozen dag.

Levertijd 1-5 werkdagen

Uitzondering op bovenstaande zijn producten waarbij de beschikbaarheid op 1-6 werkdagen staat. Deze informatie vindt u op de productpagina van het specifieke product. Dergelijke producten zijn niet direct leverbaar of versturen wij rechtstreeks vanuit onze leverancier. Uiteraard streven wij er naar ook deze producten zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Mocht een product onverhoopt toch niet binnen 6 werkdagen leverbaar blijken, dan brengen wij u hier zo spoedig mogelijk na uw aankoop van op de hoogte.


2-Kan ik ook afhalen?

Bezorging

KofferRox werkt samen met Post.nl. De verzending van onze pakketten verloopt dan ook volgens de richtlijnen en werkwijze van deze Nederlandse post- en pakketservice.

Naast de standaardlevering houdt dit in dat wij u de volgende extra bezorgopties kunnen bieden:

  • Extra vroeg ophalen (bij een Post.nl afhaalpunt)
  • Zondag- en maandaglevering
  • Avondlevering (iedere werkdag)
  • Kies uw eigen bezorg dag
  • Ophalen bij een PostNL afhaallocatie of pakketautomaat
  • Ophalen bij onze fysieke winkel op Vlamingstraat 28, 2511 BB Den Haag

Deze bezorgopties kunt u selecteren in de laatste stap van ons bestelproces. Nadat u uw postcode en huisnummer heeft ingevuld in de daarvoor bestemde velden, krijgt u een geschat tijdvak voor levering te zien. Door te klikken op ‘meer bezorgtijden en afhaalpunten’ kunt u kiezen voor één van de extra bezorgopties. Afhankelijk van de bezorgoptie kunnen hier bijkomende kosten aan verbonden zijn. Deze bijkomende kosten zijn per beschikbare bezorgoptie weergegeven.
Nadat uw bestelling door ons verwerkt is ontvangt u per e-mail de bijhorende Track & Trace gegevens van uw bestelling. De link in deze e-mail verwijst u naar de website van PostNL. Op deze website kunt u de statusupdates met betrekking tot uw levering volgen.
Houdt er wel rekening mee dat u deze e-mail behoort te ontvangen nadat wij uw bestelling daadwerkelijk verwerkt hebben. Het kan dus zijn dat u de Track & Trace gegevens, van de door u om 9:00 uur geplaatste bestelling, pas om 22:00 uur ontvangt.

Heeft u geen e-mail met Track & Trace gegevens ontvangen? Neem dan gerust contact met ons op.

Ophalen bij  onze winkels in Den Haag?

Dat kan natuurlijk ook. U kunt dan in het winkelmandje de winkel van uw keuze ingeven. Als het product op voorraad is in onze winkel, kunt u uw bestelling dezelfde dag nog ophalen! Het kan zijn dat het door uw gekozen artikel niet op voorraad is in onze winkel. Wij doen ons uiterste best om uw bestelling zo snel mogelijk op de juiste locatie te krijgen, maar in sommige gevallen kan dit enkele dagen duren. U ontvangt een telefoontje van onze winkel wanneer uw bestelling binnen is.

Openingstijden onze winkel op Vlamingstraat 28, 2511BB Den Haag:

Maandag:   12:00 tot 18:00

Dinsdag:    10:00 tot 18:00

Woensdag: 10:00 tot 18:00

Donderdag: 10:00 tot 20:30

Vrijdag:       10:00 tot 18:00

Zaterdag:     10:00 tot 18:00

Zondag:       12:00 tot 17:30


3-Hoe kan ik iets retourneren?

U heeft altijd14 dagen de tijd om te besluiten of u een product wilt retourneren. De bedenktijd start op de dag waarop u uw bestelling heeft ontvangen. .U heeft een bedenktermijn van 14 dagen, als u niet tevreden bent met het product dan kunt u zonder opgaaf van reden het artikel retour sturen. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar KofferRox zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket (Nederland), raadpleeg voor de exacte tarieven de website van PostNL.

Aadres:
RoxiLux
Vlamingstraat 28
2511 BB Den Haag

Indien redelijkerwijs mogelijk, dient aan de volgende voorwaarden te worden voldaan:

  • Artikelen dienen ongebruikt, onbeschadigd en compleet te zijn met alle geleverde toebehoren, aan ons te worden geretourneerd
  • Artikelen dienen voorzien te zijn van originele labels.
  • Artikelen dienen ongedragen en ongewassen te zijn.
  • Artikelen dienen volgens de meegeleverde instructies gebruikt te worden.

Wanneer de geretourneerde artikelen niet voldoen aan bovenstaande voorwaarden behoudt KofferRox.nl zich het recht voor om waardevermindering in rekening te brengen.

Mocht de procedure niet duidelijk zijn dan kunt u contact opnemen met ons via telefoonnummer 070-3265412. De contactgegevens van de shop vindt u in de orderbevestigingsmail die ut van ons ontvangt na het afronden van de bestelling. Komt u er niet uit dan staat onze klantenservice voor u klaar.

Heeft u toch nog vragen over de levering van uw bestelling? Neem dan contact op met ons op via telefoonnummer 070-3265412 (maandag t/m zaterdag van 10:30 tot 17.30 uur) of stuur een mail naar info@kofferrox.nl

In al onze pakketten vindt u een retourformulier waarmee u het artikel kunt terugbrengen, ruilen of retourneren per post. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar KofferRox zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van PostNL.

Ook is het mogelijk om door middel van het Europese modelformulier voor herroeping uw artikel te retourneren. U kunt dit modelformulier ook gebruiken om van uw herroepingsrecht gebruik te maken. Na herroeping dient u het artikel binnen 14 dagen terug te sturen.

Zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping ontvang u het volledige aankoopbedrag, inclusief eventuele standaard verzendkosten voor de heenzending. Als u een gedeelte van de bestelling retourneert, dan krijgt u die verzendkosten niet terug. KofferRox betaalt het bedrag met hetzelfde betaalmiddel terug als waar u het artikel mee hebt betaald. KofferRox brengt geen extra kosten in rekening als u toestemming geeft voor een ander betaalmiddel.

Zodra wij het artikel in originele staat hebben ontvangen, wordt het bedrag van het teruggestuurde artikel zo snel mogelijk naar u overgemaakt. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen.


4-Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Bestelling wijzigen

Wilt u uw bestelling wijzigen? Neem dan tijdig contact met ons op via telefoonnummer 070-3265412. U kunt ons van maandag t/m zaterdag bereiken tussen 10:30 – 17.30 uur. Wij helpen u graag! Het wijzigen van een bestelling is mogelijk zolang deze nog niet door ons verzonden is. U heeft dan uiteraard nog steeds de mogelijkheid om uw bestelling retour te sturen. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar KofferRox zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket  (Nederland), raadpleeg voor de exacte tarieven de website van Post.nl.

Bestelling annuleren

Een bestelling annuleren is mogelijk zolang deze nog niet door ons verzonden is. Neem hiervoor tijdig contact met ons op. Is uw bestelling al verwerkt en verzonden, dan is het helaas niet meer mogelijk deze te annuleren. U kunt in dat geval uw bestelling retour te sturen. Je betaalt dan alleen 7,95 euro zelf retourkosten.

  • Bij je bestelling zit een pakbon. Dit is tevens je retourformulier. Vul in welk artikel U terugstuurt naar kofferRox.nl
  • Stop het artikel (indien redelijkerwijs mogelijk) in de originele verpakking samen met de pakbon in de doos.
  • Knip het bijgeleverde retouradres sticker van de pakbon en bevestig deze op de verpakking over het originele PostNL etiket met het afleveradres. Geef de retourzending af bij een PostNL punt. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar KofferRox zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket (Nederland), raadpleeg voor de exacte tarieven de website van Post.nl.
  • Na ontvangst van de retourzending, maken wij voor u een ruiling. U ontvangt hiervan een bevestiging per e-mail.

Is het vervangende artikel goedkoper? Dan ontvang u het verschil binnen 1-3 werkdagen op uw rekening terug. Is het vervangende artikel duurder? Dan ontvang u van ons een e-mail met betaalinstructies.

Rekenen jullie verzendkosten?

Bij bestellingen vanaf 30 euro rekenen wij geen verzendkosten en is verzending dus gratis (Nederland).

Is het mogelijk mijn bestelling in België te laten bezorgen? Ja, dat is mogelijk. Wel brengen we voor bestellingen naar België 9,50 euro per bestelling in rekening.
Voor bestellingen onder de 30 euro rekenen wij 3,95 euro verzendkosten (Nederland) en 9,50 euro (België).

Wie betaalt de verzendkosten in geval van een retourzending?
Als u een bestelling wilt retourneren, komen de verzendkosten voor uw rekening.
 

Hoe snel krijg ik mijn geld terug na retourneren?
Uiterlijk binnen 14 dagen na terugzending betalen we uw aankoopbedrag terug.

Zijn de prijzen op de website inclusief BTW?

Ja, alle prijzen in onze webshop worden inclusief BTW getoond.

Wat voor garantie biedt KofferRox?

Artikelen die U bij ons koopt hebben dan ook volledige fabrieksgarantie. Daarnaast geldt de wettelijke garantie, dat wil zeggen dat u een deugdelijk product dient te ontvangen en het product gedurende een redelijke termijn goed moet kunnen gebruiken. Bij de specificaties van elk product geven wij aan hoeveel jaar fabrieksgarantie er wordt gegeven op het artikel. Deze fabrieksgarantie doet niets af aan de wettelijke garantie.

Horen er geen sleutels geleverd te worden bij mijn koffer met TSA cijferslot?

Bij een TSA slot worden geen sleutels meegeleverd. Voor uw werkt het slot als cijferslot. Alleen de douane heeft een sleutel om zo het slot te kunnen openen zonder het te hoeven forceren.

Wat zijn mijn rechten als mijn bagage is beschadigd?

Is uw bagage beschadigd bij aankomst? Meld deze schade dan direct op het vliegveld bij de bagageservicebalie. Maak foto’s van uw bagage en vul het PIR-formulier in dat u daar krijgt. Hiermee bewijst u dat de bagage beschadigd is tijdens de vlucht. Het PIR-formulier stuurt u samen met onze voorbeeldbrief naar de luchtvaartmaatschappij om te claimen waar u recht op heeft.

Houd altijd rekening met de termijn die geldt om een claim in te dienen. Bij een vertraagde of verloren koffer heeft u 21 dagen en de tijd bij een beschadigde koffer 7dagen om de claim in te dienen

Krijgt u niet alles vergoed van de vliegmaatschappij? Neem dan contact op met uw reisverzekering, als u deze heeft. Uw reisverzekering vergoedt misschien een deel van de schade. Uw vliegmaatschappij vergoedt schade aan bagage tot circa € 1.300.

Krijgt u geen vergoeding, of komt u er met uw Europese luchtvaartmaatschappij niet uit? Neem dan contact op met het Europees Consumenten Centrum (ECC). Dit kan u helpen om toch nog met de luchtvaartmaatschappij tot een oplossing te komen. Als ook dat niet lukt, geeft het ECC advies over stappen die u nog kunt nemen.

Samenvatting:

Bij het indienen van een claim is het handig om alvast de volgende informatie bij de hand te houden:

  • Het PIR-formulier
  • Instapkaart
  • Bagagesticker
  • Identiteitskaart of paspoort
  • Indien nodig een volmacht van de betreffende luchtvaartmaatschappij